در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

بذر ذرت رنگی 30%

شناسه محصول: PDS26246
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: PDS26246
دسته بندی: بذر
فروشنده: دیبای سبز
آماده ارسال از یک روز کاری روز آینده
6,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

بذر ذرت رنگی 30%

ذرت یا جواری یکی از غلات مهم محسوب میشود منشأ آن قاره آمریکا بوده است. بذر ذرت پس از گندم، بیشترین اراضی کشاورزی جهان به ذرت اختصاص دارد. ذرت...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
بذر ذرت رنگی 30%
نقد و بررسی

بذر ذرت رنگی 30%

ذرت یا جواری یکی از غلات مهم محسوب میشود منشأ آن قاره آمریکا بوده است. بذر ذرت پس از گندم، بیشترین اراضی کشاورزی جهان به ذرت اختصاص دارد. ذرت سرشار از مواد مغذی مورد نیاز برای بدن بوده و نیز منبع خوبی از فیبر محسوب می‌شود و سرشار از کالری است. بذر ذرت رنگی 30% یکی از انواع مختلف خانواده بذر ذرت محسوب میشود که جزو دسته بذر غلات و حبوبات است.

بسته بندی: شرکتی

ابعاد: ۱*۹*۱۴

وزن/تعداد: 20 دانه

قوه نامیه: ۹۰٪

اصالت: آمریکا

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

بذر ذرت رنگی 30%

بذر ذرت یا Corn به پادشاه بذر غلات معروف است. بذر ذرت قرمز به دلیل استفاده بسیار زیاد و خواص بالایی که دارد مورد توجه قرار گرفته و در بسیاری از نقاط جهان کشت می‌شود. یکی از مزیت‌های اصلی کشت بذر ذرت سازگاری آن با شرایط مختلف آب و هوایی است.بذر ذرت  در مناطق گرمسیری رشد بهتری داشته و محصول بیشتری نیز تولید می‌نماید. . بذر ذرت بعد از گندم و برنج بیشترین مصرف خوراکی را نیز به نام خود به ثبت رسانده است. بذر ذرت انواع مختلفی دارد و در گونه‌های مختلف به صورت یک ساله کشت می‌شود. بذر ذرت رنگی 30% یکی از انواع آن است که در ایران بسیار کشت میشود.

کاشت بذر ذرت رنگی 30%

در کاشت بذر ذرت رنگی 30% ابتدا زمین مورد نظر را شخم بزنید و خاک را نرم کنید و به آن کود اضافه کنید.برای خرید کود مناسب ذرت میتوانید به لینک خرید کود مراجعه کنید. بذر ذرت بلال را به مدت 12 تا 24 ساعت در آب ولرم خیس کنید، سپس آنها را در عمق مناسبی از خاک به صورت ردیفی بکارید تا در برداشت ذرت به کار راحت تری داشته باشید. پس از کاشت بذر ذرت روی آن را با خاک نرم و کود بپوشانید و آنرا آبیاری کنید. پس از گذشت مدتی بذر ذرت رنگی 30% جوانه می زند و رشد می‌کند. پس از گذشت 92 روز ذرت بالغ و قابل برداشت می‌شود.

قیمت بذر ذرت

قیمت بذر ذرت یکی از مسائلی است که کشاورزان و تولیدکنندگان علاوه بر کیفیت به هنگام خرید بذر به آن توجه می‌کنند. به همین دلیل بذر ذرت شرکت آذر سبزینه که به صورت خانگی و کاملا ارگانیک یکی از بذرهای مرغوبی است که در حال حاضر در بازار ایران یافت می‌شود. فروشگاه کشاورزی آنلاین دیبای سبز به عنوان اولین مرجع کشاورزی و فضای سبز کشور ارائه دهنده انواع مختلف بذر صیفی و سبزیجات، بذر گل و گیاه زینتی و بذر درخت و درختچه و تمام بذر‌های گیاهات زراعی و دارویی آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است. شما می‌توانید برای خرید بذر ذرت با مطالعه اطلاعات مندرج در هر محصول از ویژگی‌های خاص هر بذر مطلع شوید و انتخابی دقیق و هوشمندانه داشته باشید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
بذر
نشا ، نهال پالونیا
کود ، خاک
ابزار ، ادوات ، ماشین آلات