در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

بذر ریحان میکس

شناسه محصول: PDS25972
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: PDS25972
دسته بندی: بذر
فروشنده: دیبای سبز
آماده ارسال از یک روز کاری روز آینده
6,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

بذر ریحان میکس

بذر ریحان میکس یکی از پرکاربردترین بذرهایی است که هر باغبانی تمایل دارد آن را در باغچه‌ی خود داشته باشد. چرا که این گیاه از از خانواده نعنایان فوق العاده خ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
بذر ریحان میکس
نقد و بررسی

بذر ریحان میکس

بذر ریحان میکس یکی از پرکاربردترین بذرهایی است که هر باغبانی تمایل دارد آن را در باغچه‌ی خود داشته باشد. چرا که این گیاه از از خانواده نعنایان فوق العاده خوشمزه، بسیار همه کاره و فوق‌العاده آسان برای پرورش است. بذر ریحان جزو دسته سبزیجات به حساب می آید.

نوع بسته بندی: شرکتی

ابعاد: 14*9*1

وزن/تعداد:20گرم

قوه نامیه:95%

اصالت: ایران

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

بذر ریحان میکس

بذر ریحان یکی از پرکاربردترین بذرهایی است که هر باغبانی تمایل دارد آن را در باغچه‌ی خود داشته باشد. یکیاز انواع پر طرفدار آن بذر ریحان میکس است که این گیاه از از خانواده نعنایان فوق العاده خوشمزه، بسیار همه کاره و فوق‌العاده آسان برای پرورش است. نتیجتا اگر تازه کار هستید، پرورش بذر ریحان می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. نکته‌ی جالب توجه این است که کاشت ریحان می‌تواند برای سایر گیاهان باغ شما نیز هست. چرا که برگ‌های معطر ریحان باعث دفع انواع آفات در باغ می‌شوند. معمولا باغداران انواع مختلفی از بذر ریحان را در سراسر باغ خود می‌کارند تا به کنترل آفات به صورت ارگانیک کمک کنند (و البته که مقدار زیادی برگ‌های خوش‌طعم نیز برداشت کنند).

انواع مختلفی از بذر ریحان وجود دارد که بسته به نوع مصرف، یکی از آنها انتخاب میشود؛ از جمله بذر ریحان میکس و انواع خاص دیگر همانند بذر ریحان ارغوانی، بذر ریحان ایتالیایی، ریحان بنفش، ریحان افغانی، ریحان ابلق و... . برگ‌های تازه چیده شده را می‌توان در سبزی خوردن استفاده کرد یا به سالاد، ساندویچ، پاستا و سس اضافه کرد یا برای استفاده در زمستان خشک کرد.

خواص بذر ریحان میکس

از خواص بذر ریحان میکس میتوان به این مطلب اشاره کرد که دانه های ریحان فقط برای رشد گیاهان ریحان نیستند و می‌توانند مصرف خوراکی نیز داشته باشند. به نظر شبیه دانه های کنجد هستند اما سیاه رنگ هستند. نوعی که مصرف خوراکی دارد.تخم ریحان منبع غنی مواد معدنی، فیبر، امگا3 است و باعث کاهش استرس می‎شود.

کاشت بذر ریحان کاهویی

ریحان یک گیاه یک ساله لطیف است که به سرما مقاوم نیست. در واقع، به شدت در برابر یخ‌زدگی و یخبندان آسیب‌پذیر است. توصیه می‌کنیم که 7 تا 10 روز پس از آخرین روز سرما، برای کاشت بذر ریحان میکس  نهال‌های ریحان در باغ صبر کنید تا مطمئن شوید که هوای سرد تمام شده است. بهار و تابستان بهترین زمان کاشت این گیاه است.

کاشت بذر ریحان از طریق بذر بسیار راحت است و نیازی به دانش یا ابزار خاصی ندارد. در ادامه نحوه انجام آن آمده است:

1)   بذر ریحان را در گلدان‌های کوچک یا سینی‌های بذر کمپوست چند منظوره مرطوب بکارید. فقط چند بذر بیشتر از نیاز خود بکارید زیرا بیشتر آنها جوانه می‌زنند. لازم به ذکر است که خیساندن دانه‌های ریحان قبل از کاشت، تاثیری در نرخ جوانه‌زنی ندارد.

2)   سطح را با خاک پر کنید و به آرامی آّب دهید.

3)   با کیسه فریزریا هر مشابه دیگری، سطح خاک را بپوشانید تا دما افزایشیابد.هنگامی که بذر ریحان جوانه زد پوشش را بردارید، اما کمپوست را مرطوب نگه دارید.

4)   هنگامی که بذر ریحان اولین برگ‌های واقعی خود را نشان دادند و به اندازه کافی بزرگ شدند، آنها را در گلدان‌های 8-9 سانتی متری بکارید. هر چقدر که ریحان بیشتر رشد کند، ریشه‎ هایش از حفره ی انتهای گلدان بیرون می‌آید.

5)   به طور منظم صبح‌ها خاک گلدان را (و نه برگ‌ها را) آبیاری کنید. ترجیحا در شب این کار را انجام ندهید.

بذر ریحان میکس 7 تا 10 روز پس از کاشت جوانه می‌زند. معمولا ظرف 3 تا 4 هفته نیز برای برداشت آماده می‌شود.

قیمت بذر ریحان

قیمت بذر ریحان یکی از مسائلی است که کشاورزان و تولیدکنندگان علاوه بر کیفیت به هنگام خرید بذر به آن توجه می‌کنند. به همین دلیل بذر ریحان شرکت آذر سبزینه که به صورت خانگی و کاملا ارگانیک یکی از بذرهای مرغوبی است که در حال حاضر در بازار ایران یافت می‌شود. فروشگاه کشاورزی آنلاین دیبای سبز به عنوان اولین مرجع کشاورزی و فضای سبز کشور ارائه دهنده انواع مختلف بذر صیفی و سبزیجات، بذر گل و گیاه زینتی و بذر درخت و درختچه و تمام بذر‌های گیاهات زراعی و دارویی آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است. شما می‌توانید برای خرید بذر ریحان با مطالعه اطلاعات مندرج در هر محصول از ویژگی‌های خاص هر بذر مطلع شوید و انتخابی دقیق و هوشمندانه داشته باشید.


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
بذر
نشا ، نهال پالونیا
کود ، خاک
ابزار ، ادوات ، ماشین آلات