در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

بذر گوجه فرنگی میکس

شناسه محصول: PDS26360
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: PDS26360
دسته بندی: بذر
فروشنده: دیبای سبز
آماده ارسال از یک روز کاری روز آینده
6,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

بذر گوجه فرنگی میکس

بذر گوجه فرنگی قرمز میکس معمولاً از طریق دانه رشد می‌کند و عطر و طعم بسیار خوب و مطبوعی دارد. گوجه فرنگی از ج...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
بذر گوجه فرنگی میکس
نقد و بررسی

بذر گوجه فرنگی میکس

بذر گوجه فرنگی قرمز میکس معمولاً از طریق دانه رشد می‌کند و عطر و طعم بسیار خوب و مطبوعی دارد. گوجه فرنگی از جمله بذر سبزیجات پر از خاصیت است که به صورت پخته و خام مصرف می‌شود.

نوع بسته بندی: شرکتی

کشور بسته بندی: ایران

ابعاد:14*9*1

قابلیت کشت: سینی نشاء، گلدان ، خاک

فصل کاشت: بهار

مصارف: خانگی، باغچه، گلخانه

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

بذر گوجه فرنگی میکس

بذر گوجه فرنگی میکس با فرم گیلاسی ، گرد ، گلابی و زیتونی در رنگ های مختلف کاشته میشه که این نوع بذر گوجه فرنگی علاوه بر رنگ قرمز روشن که رایج ترین نوع آن هست، نمونه های دیگری را در رنگ های مختلف همانند گوجه فرنگی زرد، گوجه فرنگی نارنجی، گوجه فرنگی ارغوانی و... را شامل میشود.

گوجه فرنگی میکس برای فصل گرم سال هست و به سرما حساس است و با شروع یخبندان باعث از بین رفتن آن میشود.

برای جوانه زنی بهتر بذر گوجه فرنگی را قبل از کاشت ۲۴ ساعت در آب بخیسانید. برای موفقیت بیشتر در کاشت حتماً بذرگوجه را ابتدا به  نشاء گوجه تبدیل نمایید و سپس به زمین یا گلدان اصلی منتقل کنید در روش نشاء کردن گوجه فرنگی تلفات بذر به حداقل می رسد.سینی نشاء یا لیوان های یکبار مصرف برای کاشت گوجه فرنگی مناسب است، برای کاشت بذر گوجه و جلوگیری از هجوم آفات و بیماری ها به گیاهان حتماً از خاک های آماده و بسته بندی استفاده کنید. عمق مناسب برای کاشت بذر گوجه ۱ تا ۲ سانتی متر می باشد.



خواص گوجه فرنگی

از خواص گوجه فرنگی میتوان به این اشاره کرد که می‌تواند از ابتلا به سرطان پیشگیری کند، سکته‌ی مغزی را از شما دور کند، باعث خوش اندامی شما شود، در ایجاد احساس شادابی و دوری از خستگی موثر است، سلامت پوست را حفظ میکند.

کاشت بذر گوجه فرنگی میکس 

برای کاشت بذر گوجه فرنگی میکس یک گلدان کوچک را با خاک مناسب برای کشت بذر گوجه که معمولا از مخلوط کوکوپیت و پیت ماس استفاده میشه پر کنید و بذر گوجه فرنگی میکس را در آن بکارید. روی بذر را با ۱ سانتی متر خاک بپوشانید و آن را آبیاری کرده و در جایی پر نور قرار دهید. عمق گلدان هم بهتر است حداقل ۲۰-۲۵ سانتی متر باشد. برای کاشت گوجه در باغچه نیز فاصله هر نشاء از یکدیگر ۴۰-۶۰ سانتی متر باشد.پس از منتقل کردن جوانه به گلدان اصلی نکاتی هست که باید رعایت کنید. بهتر است مخلوطی از خاک باغچه و پیت ماس باشد. استفاده از ورمی کمپوست هم خیلی عالیست.خاک گوجه باید سبک باشد و به خوبی آب را از خود عبور دهد.

توصیه کاشت بذر گوجه فرنگی میکس

برای توصیه کاشت بذر گوجه فرنگی میکس دانه ها به صورت سطحی کاشته می شوند یا فقط اندکی پوشیده می شوند. اجازه ندهید خاک خشک شود. ظروف در شرایط گرم نگهداری می شوند تا زمانی که جوانه ها ظاهر شوند، که ممکن است بین 3-10 روز طول بکشد. گیاهان جوانه زده را فوراً به شرایط نوری روشن مانند پنجره ای که رو به جنوب است منتقل کنید. نور ناکافی یکی از دلایل شکست نهال های جوان است. تقریباً در زمان آخرین یخبندان، نهال ها را در کیسه های رشد قرار دهید.

فصل بهار بهترین زمان کاشت گوجه فرنگی است. به صورت بذر گوجه را پس از رفع خطر سرما، از اوایل اسفند ماه تا اوایل فروردین ماه در زمین می کارند.

کوددهی گوجه فرنگیمیکس

برای کوددهی گوجه فرنگی میکس دو هفته پس از جوانه زنی و کمی که بعد از بلوغ گوجه، هفته‌ای یکبار کود مایع که شامل فسفر، ازت و پتاسیم باشد برای رشد گوجه فرنگی میکس مفید است اما بعد از گل دهی بهتر است کود به گیاه ندهید. برای خرید کود به لینک خرید کود گوجه فرنگی مراجعه کنید.

برای مطالعه بیماری‌های گوجه فرنگی میتوانید به مجله دی مگ شرکت دیبای سبز مراجعه کنید.

قیمت بذر گوجه فرنگی

قیمت بذر گوجه فرنگی یکی از مسائلی است که کشاورزان و تولیدکنندگان علاوه بر کیفیت به هنگام خرید بذر به آن توجه می‌کنند. به همین دلیل بذر گوجه فرنگی شرکت آذر سبزینه که به صورت خانگی و کاملا ارگانیک یکی از بذرهای مرغوبی است که در حال حاضر در بازار ایران یافت می‌شود. فروشگاه کشاورزی آنلاین دیبای سبز به عنوان اولین مرجع کشاورزی و فضای سبز کشور ارائه دهنده انواع مختلف بذر صیفی و سبزیجات، بذر گل و گیاه زینتی و بذر درخت و درختچه و تمام بذر‌های گیاهات زراعی و دارویی آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است. شما می‌توانید برای خرید بذر گوجه با مطالعه اطلاعات مندرج در هر محصول از ویژگی‌های خاص هر گوجه فرنگی مطلع شوید و انتخابی دقیق و هوشمندانه داشته باشید.


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
بذر
نشا ، نهال پالونیا
کود ، خاک
ابزار ، ادوات ، ماشین آلات