در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

بذر خیار بوته ای خاردار

شناسه محصول: PDS26100
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: PDS26100
دسته بندی: بذر
فروشنده: دیبای سبز
آماده ارسال از یک روز کاری روز آینده
6,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

بذر خیار بوته ای خاردار

خیار بوته ای خاردار در سایز باریک و بلند رشد می‌کند و از طریق بذر تکثیر می‌شود و خواص بسیاری دارد. بذر خیار بوته ای خاردار

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
بذر خیار بوته ای خاردار
نقد و بررسی

بذر خیار بوته ای خاردار

خیار بوته ای خاردار در سایز باریک و بلند رشد می‌کند و از طریق بذر تکثیر می‌شود و خواص بسیاری دارد. بذر خیار بوته ای خاردار در بیشتر مناطق رشد می‌کند که  رشد سریعی نیز دارد. خیار سبز گیاهی یکساله و رونده و از دسته سبزیجات محسوب می شود.

بسته بندی: شرکتی

وزن/تعداد:3 گرم

قوه نامیه:95%

اصالت:آلمان

ابعاد: 14*9*1

محل کشت: سینی نشاء ، کاشت مستقیم در زمین و گلدان

 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

خیار بوته ای خاردار

خیار با نام علمی (Cucumis sativus) گیاهی گلدار از خانواده کدوئیان و بومی کشور هندوستان است. همچنین خیار واژه ای پارسی بوده که وارد زبان عربی شده است.خیار سبز ارقام مختلفی دارد و به رنگ های سبز، سفید و زرد و به فرم گرد یا کشیده تقسیم بندی می شود. میوه خیار نسبتاً درشت و آن را به صورت خام مصرف می کنند و بوته ی آن همانند کدو و خربزه است.خیار بوته ای خاردار میوه ای زودرس بوده و کاشت ساده ای دارد. این رقم کشیده و قلمی بوده و طعم و رایحه خوبی هم دارد، پوست نسبتاً نازک و با شیارهای ملایم و کم عمق بر روی آن و ترد همچنین دارای مزه ی خوبی است.

کاشت بذر خیار بوته ای خاردار

برای کاشت بذر خیار بوته ای خاردار ابتدا به زمین مورد کاشت کود پوسیده دامی اضافه کنید و خوب شخم بزنید تا خاک نرم شود. برای خرید کود مناسب خیار چنبر میتوانید به لینک مربوط به خرید کود مراجعه کنید. بذر خیار بوته ای خاردار را به مدت 24 تا 48 ساعت در آب ولرم خیس کنید. سپس آنها را از آب خارج و در عمق مناسبی از بستر مورد کشت به صورت ردیفی بکارید تا کار کاشت تا برداشت محصول به راحتی انجام شود. بهتر از است بذر ها را به فاصله 40 تا 60 سانتی متری باشد. و عمق کاشت هر بذر خیار 10 تا 20 میلیمتر در نظر گرفته شود. پس از کاشت روی بذر را با خاک بپوشانید و گیاه را طوری آبیاری کنید که مرطوب شود. پس از گذشت 5 تا 10 روز بذر خیار جوانه می زند و شروع به رشد می‌کند.زمان کاشت بذر خیار پس از پایانا فصل سرما در اواسط بهار در زمین اصلی است.

قیمت بذر خیار

قیمت بذر خیار یکی از مسائلی است که کشاورزان و تولیدکنندگان علاوه بر کیفیت به هنگام خرید بذر به آن توجه می‌کنند. به همین دلیل بذر خیار شرکت آذر سبزینه که به صورت خانگی و کاملا ارگانیک یکی از بذرهای مرغوبی است که در حال حاضر در بازار ایران یافت می‌شود. فروشگاه کشاورزی آنلاین دیبای سبز به عنوان اولین مرجع کشاورزی و فضای سبز کشور ارائه دهنده انواع مختلف بذر صیفی و سبزیجات، بذر گل و گیاه زینتی و بذر درخت و درختچه و تمام بذر‌های گیاهات زراعی و دارویی آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است.

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
بذر
نشا ، نهال پالونیا
کود ، خاک
ابزار ، ادوات ، ماشین آلات