در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

بذر گوجه تخم مرغی طلایی درختی

شناسه محصول: PDS26071
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: PDS26071
دسته بندی: بذر
فروشنده: دیبای سبز
آماده ارسال از یک روز کاری روز آینده
6,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

بذر گوجه تخم مرغی طلایی درختی

بذر گوجه تخم مرغی طلایی درختی معمولاً از طریق دانه رشد می‌کند و عطر و طعم بسیار خوب و مطبوعی دارد. بذر گوجه از جمله 

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
بذر گوجه تخم مرغی طلایی درختی
نقد و بررسی

بذر گوجه تخم مرغی طلایی درختی

بذر گوجه تخم مرغی طلایی درختی معمولاً از طریق دانه رشد می‌کند و عطر و طعم بسیار خوب و مطبوعی دارد. بذر گوجه از جمله بذر سبزیجات پر از خاصیت است که به صورت پخته و خام مصرف می‌شود. بذر گوجه انواع بسیار متنوعی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

نوع بسته بندی: شرکتی

کشور بسته بندی: ایران

ابعاد:14*9*1

قابلیت کشت: سینی نشاء، گلدان ، خاک

فصل کاشت: بهار

مصارف: خانگی، باغچه، گلخانه

وزن/تعداد:15دانه

قوه نامیه:95%

اصالت:روسیه

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

گوجه تخم مرغی طلایی درختی 

امروزه هزاران ارقام از گوجه فرنگی در سراسر جهان کشت می‌شود. این رقم‌ها در اندازه، شکل، رنگ و طعم با یک‌دیگر فرق می‌کنند. قطر آن‌ها ممکن است از ۱ یا ٣ سانتی‌متر (گوجه فرنگی ریز آلبالویی و گوجه فرنگی وحشی) تا ۱۰ سانتی‌متر (گوجه فرنگی گوشت گاوی) باشد. با این وجود بیش‌تر گوجه فرنگی‌ها در مراکز خرید قطری به اندازهٔ ۵، ۶ سانتی‌متر دارند.یکی از این انواع گوجه، گوجه تخم مرغی طلایی درختی است که در این مطلب به آن میپردازیم.اغلب انواع گوجه فرنگی میوه‌هایی قرمزرنگ دارند، با این حال این میوه به رنگ‌های زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، سبز، سیاه و سفید نیز دیده می‌شود. گوجه فرنگی‌های چندرنگ یا مخطط نیز به‌ندرت کمتری یافت می‌شوند.

انواع گوجه فرنگی

برای معرفی انواع گوجه فرنگی از نظر نوع کاشت گوجه فرنگی به دو نوع نامحدود و محدود و از نظر نوع خوشه و رنگ‌پذیری میوه‌ها به خوشه‌ای و تک چین و از نظر سایز میوه گوجه فرنگی، به گوجه‌های سایز کوچک مانند انواع گوجه زیتونی و گوجه چری و گوجه غول یا سایز بزرگ تقسیم می‌شود.برای خرید بذر گوجه میتوانید بر روی لینک مورد نظر هرکدام کلیک کنید.

خواص گوجه فرنگی

از خواص گوجه فرنگی میتوان به این موارد اشاره کرد که گوجه فرنگی فشار خون را تنظیم میکند. برای مبارزه با سرطان مفید است. در سلامت پوست و مو و کاهش وزن بسیار کمک میکند. گوجه فرنگی کلسترول را کاهش میدهد و و سلامت قلب را تقویت میکند.

قیمت بذر گوجه فرنگی

قیمت بذر گوجه فرنگی یکی از مسائلی است که کشاورزان و تولیدکنندگان علاوه بر کیفیت به هنگام خرید بذر به آن توجه می‌کنند. به همین دلیل بذر گوجه فرنگی شرکت آذر سبزینه که به صورت خانگی و کاملا ارگانیک یکی از بذرهای مرغوبی است که در حال حاضر در بازار ایران یافت می‌شود. فروشگاه کشاورزی آنلاین دیبای سبز به عنوان اولین مرجع کشاورزی و فضای سبز کشور ارائه دهنده انواع مختلف بذر صیفی و سبزیجات، بذر گل و گیاه زینتی و بذر درخت و درختچه و تمام بذر‌های گیاهات زراعی و دارویی آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است. شما می‌توانید برای خرید بذر گوجه با مطالعه اطلاعات مندرج در هر محصول از ویژگی‌های خاص هر گوجه فرنگی مطلع شوید و انتخابی دقیق و هوشمندانه داشته باشید.


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
بذر
نشا ، نهال پالونیا
کود ، خاک
ابزار ، ادوات ، ماشین آلات