در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

بذر گوجه چری خرمایی درختی

شناسه محصول: PDS26355
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: PDS26355
دسته بندی: بذر
فروشنده: دیبای سبز
آماده ارسال از یک روز کاری روز آینده
6,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

بذر گوجه چری خرمایی درختی

بذر گوجه چری خرمایی درختی معمولاً از طریق دانه رشد می‌کند و عطر و طعم بسیار خوب و مطبوعی دارد. گوجه چری 

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
بذر گوجه چری خرمایی درختی
نقد و بررسی

بذر گوجه چری خرمایی درختی

بذر گوجه چری خرمایی درختی معمولاً از طریق دانه رشد می‌کند و عطر و طعم بسیار خوب و مطبوعی دارد. گوجه چری از جمله بذر سبزیجات پر از خاصیت است که به صورت پخته و خام مصرف می‌شود.بذر گوجه انواع بسیار متنوعی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

نوع بسته بندی: شرکتی

کشور بسته بندی: ایران

ابعاد:14*9*1

قابلیت کشت: سینی نشاء، گلدان ، خاک

فصل کاشت: بهار

مصارف: خانگی، باغچه، گلخانه

وزن/تعداد:15دانه

قوه نامیه:95%

اصالت:روسیه

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

گوجه چری خرمایی درختی

نام علمی گوجه‌ چری خرمایی درختی،  Lycopersicon esculentum Mill است که متعلق به تیره بادمجانیان است.گوجه فرنگی از جمله صیفی‌جاتی است که به دلایل فراوان کشت آن قابل صرفه است. برگ گوجه فرنگی مرکب است که به‌صورت متناوب روی ساقه قرار دارد. گل‌های آن کامل است و به‌صورت خوشه‌ای روی ساقه، بین دو گره قرار می‌گیرند. هر خوشه گل بین 4 تا 8 عدد گل دارد. تعداد خوشه‌های گل آن نسبت به رقم گوجه فرنگی بین 4 تا 100 متغیر است در بعضی از شرایط ممکن است میوه به طریق بکرزایی به وجود آید. اگر گوجه فرنگی مستقیماً در زمین اصلی کشت شود، تولید ریشه عمیق و اصلی می‌کند؛ ولی اگر نشا گوجه شود، چون ریشه اصلی آن قطع می‌گردد، بنابراین تولید ریشه‌های افشان می‌نماید. این گیاه ممکن است یک‌ساله و یا چند‌ساله باشد. البته در مناطق سردسیری بیشتر یک‌ساله است، ولی اگر در نواحی گرمسیری به‌صورت دائمی درآید، طول دوره زندگی آن چندان طولانی نیست. در انواع پابلند آن ساقه آن ابتدا ایستاده، بعد به‌صورت خزنده درمی‌آید و بر اثر تماس با خاک تولید ریشه‌های نابجا می‌کند.

گوجه چری خرمایی درختی میوه‌ای بسیار لذیذ است و انتخاب خوبی برای پرورش در منزل است و به دلیل سایز کوچک و مینیاتوری، ظاهر بسیار زیبایی نیز دارد و اغلب برای تزیین سالاد از آن‌ها استفاده می‌شود. این گوجه‌ها خواص درمانی گسترده‌ای نیز دارند. آنتی‌اکسیدان و ویتامین C موجود در چری باعث جلوگیری از مبتلا به سرطان شده و در درمان کم‌خونی و میگرن بسیار مؤثر است.

کاشت گوجه چری خرمایی درختی 

از آنجایی که گوجه چری خرمایی درختی رشد بسیار آسانی دارد، می‌توان آن را در طول سال کاشت.برای کاشت یک سینی نهال با سلول های متوسط ​​وسوراخ های زهکشی درپایین ببرید.سینی نهال را با محیط رشد پر کنید. بستر ایده‌آل برای رشد گوجه‌فرنگی‌ چری خرمایی، کوکو پیت است، اگر آن‌ها را در داخل خانه پرورش می‌دهید، و اگر آن‌ها را در فضای باز پرورش می‌دهید، خاک خوب است.دانه های گوجه چری خرمایی را در کف دست چپ خود نگه دارید و 2 تا 3 دانه در هر سلول/فنجان بکارید.

بذر گوجه چری درختی را در عمق زیاد نپاشید.دانه های خود را روی سطح محیط قرار دهید و از داخل آن با نوک مداد استفاده کنید و سطح آن را با کوکوپیت بپوشانید و از پوشاندن دانه ها اطمینان حاصل کنید.همچنین می توانید با استفاده از پشت مداد، فرورفتگی های کم عمقی در محیط ایجاد کنید و دانه های خود را داخل این فرورفتگی ها قرار دهید و روی آن ها را با کوکوپیت بپوشانید.سینی نهال را در داخل خانه نگهداری کنید تا بذرها جوانه بزنند.هر روز 2 قاشق غذاخوری آب به دانه ها بدهید. همچنین می توانید سینی بذر را به مدت نیم ساعت در سینی دیگر پر از آب نگه دارید تا آب از ته و از طریق سوراخ های زهکشی جذب سلول های بذر شود.

 

خواص گوجه چری خرمایی درختی 

از خواص گوجه چری خرمایی درختی علی رغم اندازه کوچکی که دارد، مانند گوجه فرنگی معمولی سرشار از مواد مغذی است. گوجه چری خرمایی دارای مقادیر زیادی ویتامین C است که خواص ضد سرطانی دارد و می تواند به مبارزه با سلول های سرطانی کمک کند. پتاسیم موجود در گوجه چری می تواند به کاهش فشار خون شما کمک کند. گوجه چری همچنین به تقویت ایمنی شما، بهبود سلامت روده و کاهش التهاب در بدن شما کمک می کند. گوجه چری همچنین برای بهبود سلامت پوست شما شناخته شده است.

گوجه چری خرمایی سرشار از مواد مغذی و مواد معدنی است. آنها حاوی مقدار زیادی فیبر، ویتامین C، پتاسیم، ویتامین K و ویتامین B6 (فولات) هستند. گوجه چری خرمایی همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که به شما کمک می کند تا با چندین بیماری مبارزه کنید. گوجه چری نیز کم کالری است. گوجه چری خرمایی تقریباً 95 درصد از آب تشکیل شده است و اگر در تلاش برای کاهش وزن و حفظ یک سبک زندگی سالم هستید، آن را به یک مکمل ایده آل برای رژیم غذایی شما تبدیل می کند.

 

 

قیمت بذر گوجه

قیمت بذر گوجه یکی از مسائلی است که کشاورزان و تولیدکنندگان علاوه بر کیفیت به هنگام خرید بذر به آن توجه می‌کنند. به همین دلیل بذر گوجه شرکت آذر سبزینه که به صورت خانگی و کاملا ارگانیک یکی از بذرهای مرغوبی است که در حال حاضر در بازار ایران یافت می‌شود. فروشگاه کشاورزی آنلاین دیبای سبز به عنوان اولین مرجع کشاورزی و فضای سبز کشور ارائه دهنده انواع مختلف بذر صیفی و سبزیجات، بذر گل و گیاه زینتی و بذر درخت و درختچه و تمام بذر‌های گیاهات زراعی و دارویی آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است. شما می‌توانید برای خرید بذر گوجه با مطالعه اطلاعات مندرج در هر محصول از ویژگی‌های خاص هر بذر مطلع شوید و انتخابی دقیق و هوشمندانه داشته باشید.


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
بذر
نشا ، نهال پالونیا
کود ، خاک
ابزار ، ادوات ، ماشین آلات