در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

بذر خیار چنبر سلطانی

شناسه محصول: PDS26329
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: PDS26329
دسته بندی: بذر
فروشنده: دیبای سبز
آماده ارسال از یک روز کاری روز آینده
6,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

بذر خیار چنبر سلطانی

خیار چنبر به رنگ سبز روشن و در سایز باریک و بلند رشد می‌کند و از طریق بذر تکثیر می‌شود و خواص بسیاری دارد.

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
بذر خیار چنبر سلطانی
نقد و بررسی

بذر خیار چنبر سلطانی

خیار چنبر به رنگ سبز روشن و در سایز باریک و بلند رشد می‌کند و از طریق بذر تکثیر می‌شود و خواص بسیاری دارد.بذر خیار چنبر سلطانی در بیشتر مناطق رشد می‌کند که  رشد سریعی نیز دارد. خیار چنبر سلطانی گیاهی یکساله و رونده و از دسته سبزیجات محسوب می شود.

بسته بندی: شرکتی

وزن/تعداد:5گرم

قوه نامیه:95%

اصالت:روسیه

ابعاد: 14*9*1

محل کشت: سینی نشاء ، کاشت مستقیم در زمین و گلدان

 

 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

بذر خیار چنبر سلطانی

 خیار چنبر سلطانی با نام علمی Cucumis melo flexious گونه‌ای از خیار خوشمزه است که برای تازه خوری، ترشی، سالاد و … استفاده می شود. خیار چنبر به رنگ سبز روشن است که بر روی پوسته خود دارای شیارهایی است و به صورت باریک، دراز و گاها به صورت تپل و گوشتی می روید. خواص خیار چنبر نسبت به خیار سبز بیشتر است به طوری که از قسمت‌های مختلف این گیاه در طب سنتی استفاده می‌کنند.خیار چنبر گلهای بزرگ شیپوری مانندی دارد که تا شروع فصل سرما محصول می‌دهد. بذر خیار چنبر سلطانی در بیشتر مناطق رشد می‌کند و رشد سریعی دارد به طوری که پس از 60 تا 70 روز میتوان آن را برداشت کرد.. جهت خرید بذر خیار و مشاهده تنوع بذر های مختلف فروشگاه آنلاین کشاورزی دیبای سبز در خدمت شماست.

کاشت بذر خیار چنبر سلطانی

برای کاشت بذر خیار چنبر سلطانی ابتدا به زمین مورد کاشت کود پوسیده دامی اضافه کنید و خوب شخم بزنید تا خاک نرم شود. برای خرید کود مناسب خیار چنبر میتوانید به لینک مربوط به خرید کود مراجعه کنید. بذر خیار چنبر سلطانی را به مدت 24 تا 48 ساعت در آب ولرم خیس کنید. سپس آنها را از آب خارج و در عمق مناسبی از بستر مورد کشت به صورت ردیفی بکارید تا کار کاشت تا برداشت محصول به راحتی انجام شود. بهتر از است بذر ها را به فاصله 40 تا 60 سانتی متری باشد. و عمق کاشت هر بذر خیار چنبر 10 تا 20 میلیمتر در نظر گرفته شود. پس از کاشت روی بذر را با خاک بپوشانید و گیاه را طوری آبیاری کنید که مرطوب شود. پس از گذشت 5 تا 10 روز بذر خیار چنبر جوانه می زند و شروع به رشد می‌کند.زمان کاشت بذر خیار چنبر سلطانی پس از پایانا فصل سرما در اواسط بهار در زمین اصلی است.

قیمت بذر خیار

قیمت بذر خیار یکی از مسائلی است که کشاورزان و تولیدکنندگان علاوه بر کیفیت به هنگام خرید بذر به آن توجه می‌کنند. به همین دلیل بذر خیار شرکت آذر سبزینه که به صورت خانگی و کاملا ارگانیک یکی از بذرهای مرغوبی است که در حال حاضر در بازار ایران یافت می‌شود. فروشگاه کشاورزی آنلاین دیبای سبز به عنوان اولین مرجع کشاورزی و فضای سبز کشور ارائه دهنده انواع مختلف بذر صیفی و سبزیجات، بذر گل و گیاه زینتی و بذر درخت و درختچه و تمام بذر‌های گیاهات زراعی و دارویی آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است.

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
بذر
نشا ، نهال پالونیا
کود ، خاک
ابزار ، ادوات ، ماشین آلات